Jo vyhodili. Nicměně půl roku jsem řídil IFR provoz na ACC Praha a proto mne tak pobavilo, jak jsi říkal, že ATC při hustém provozu nemůže mít přehled - já totiž na vlastní kůži jaksi vím, že musí )) ... Teď dělám na FIC Praha a shodou okolností se každý den setkávám s piloty, co si v prostoru třídy E žádají různá klesání, stoupání, změny frekvencí a podobné koniny. A nejhorší na tom je, jak často člověk zažije, že letí nějaké letadlo výcvik, žáček trošku blekotá, a tak mu to instruktor vezme a ve snaze mu to ukázat (a zachránit situaci) z něj vypadne takový nesmysl, že se člověku chce spíš plakat, než smát.
Nicméně než na někoho vystartuješ, tak bych ti doporučoval mít trošku větší prozumění celé tématice - protože evidentně máš v hodně věcech hokej a dovedu si docela živě představit, že až budeš "vyjíždět" na instruktory a budeš jim to vysvětlovat vlastními slovy, tak
a) zase něco zmotáš, takže pokud narazíš na někoho kdo tomu rozumí, tak na tebe bude koukat jako kdybys spadl z marsu
b) pokud narazíš na někoho, kdo ti bude tvrdit opak, tak stejně nebudeš schopen argumentovat, protože do hloubky tomu nerozumíš
c) po celou dobu co spolu debatujem, mám při ruce různé předpisy + AIP a kontroluju se, jestli neplkám kraviny. Bez toho, jen na základě vlastní interpretace a ještě vytržené z kontextu si akorád koleduješ o to, že na tebe insturktoři nakonec budou naštvaní a z výcviku si uděláš peklo 
|
|