| | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 17. 2. 2009 / 00:24 | |
| | )) hezky skaces
1. Ktere? Jasne jsem psal nejradeji SOP CSA pro A320 fam. Nevim jak jeste bych to mohl upresnit. Jo mozna ty, kde se pise o AP a jeho odpojeni pri APP. )) Ale to je jen opakovani, staci cist
2. Ne opravdu me nezajima co se vsechno da. Da se delat spousta veci dobre i spatne, ale prave proto se vydavaji Standard Operating Procedures abychom si rekli, jak to delat nejlepe a jednotne. Od zacatku jsem dotaz smeroval k jednoznacne odpovedi v intecich SOP. Kdyz nevis, neznas, nevadi, neraguj. Ja taky nevim, proto se ptam nejlepe nekoho kdo SOP zna/ma k nim pristup. Az budu chtit dohady, tak se zeptam u nas v hospode.
3. OK, ano Minimum Decision Altitude/Heigh irelevantni vuci visual APP, jenze kdybys dobre cetl tak jsme jednoznacne psal, ze se pokud vim jednalo o ILS app a pak dlouhe finale na ruku. Zduraznil jsem navic, ze k odpojeni AP doslo po zachyceni GS. Pokud se ptas jak to vim je to odhad zalozeny na srovnani: jinych ILS priblizeni, map ILS pro rnw24, a srovnavaci navigacni techniky s tim co jsem videl z okenka.
Pro ILS app je MDA/DH samozrejme platne, nezalezi na tom, kdy se APP vypne, nebo zda je vubec zapnut - ILS priblizeni totiz kupodivu muze letet i na ruku.
4. Souhlas, flamujme nekde jinde.
|
| |
|