| | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 18. 2. 2009 / 22:58 | |
| | Ahoj,
diky za odpoved. S vetsinou toho co jsi napsal plne souhlasim, a jsem rad za to jaky mas pohled na svoje budouci povolani. Nenech si ho vzit, treba ti jednou spadnu pod kudlu.
Souhlasim i se stiznosti "do prazdna". Chapu, ze clovek muze udelat nesmyslnou stiznosti zlo. I tom byl mozna jeden z duvodu proc me v tu chvili nenepadlo to resit. Lepe receno mit moznost zjistit jak to bylo, bez nutnosti si stezovat by mi prisla mnohem lepsi. Bohuzel to neni mozne. Kdysi jsem LKPR zadal at uvolni pristup na online na netu vystup monitorovacich stanic a historickych udaju. Technicky by to nebyl zadny problem. Kdybys vedel jak se vymlouvali...
Vsechny odpovedi nejsou jen tobe, je to nejak pro vsechny tak to prosim nevztahuj na sebe. Kdybych mel odpovidat vsem, tak nebudu delat nic jineho
Co se tyka pilota, to nemela byt ani tak stiznost na nej. Jako spise na to, zda LKPR dusledne kontroluje a vymaha to co je z jejich strany vymahatelne. A zaroven mozna porovnani, zda to co mi na palube prislo jako "netypicke priblizeni" se projevilo nejak na meritelnych parametrech hlukove zateze. Na pilota si nikdo nestezuje, obecne se stezuje na letiste a kdyz do toho nekdo vidi vice, tak na provozovatele.
To kam sklouzla diskuze je jedna vec, to ce jsem se chtel dozvedet puvodne vec druha:
a) zda bylo priblizeni "normalni" pisu v uvozovkach, protoze nic takoveho samozrejme neexistuje, spise typicke vzhledem k situaci - METAR, ATIS atd.
b) zda pri nem opravdu nedoslo k prekroceni hlukovych limitu. Ony by z pripadneho zjisteni asi ani nebyly zadne konsekvence, ale proste jsem to ani resit nechtel. (btw staci jeden telefonat, z LKPR vam to reknou na pockani)
c) zda bylo chovani letadla a postup posadky v danem okamziku "spravny" (opet uvozovky) a adekvatni situaci.
d) zda se to neda delati i jinak
Misto toho, abych to resil okamzite a oficialne jsem se zeptal tady na foru, po 3/4 roce kdyz se mi to vsouvislosti vybavilo. Vysledkem je naaaadherny flame.
Pokud se tyka zminky o LKPR - tam vam na odboru ZP reknou cokoliv, jste jen dalsi v rade. To ze bylo dobre mit hlubsi prehled a umet s nimi argumentovat - kdo je rad za tupce co ho opijou rohlikem?
Cely problem spis vidim v tom, ze jsem se priznal k sekte stezovatelu na LKPR, coz je tady jednak urcite miziva mensina limitne se blizici k nule, druhak nevitana skupina.
Jinak pokud nekdo chcete znat realny postoj vetsiny obyvatel okoli: vetsine rozumnych lidi nejde o to aby letiste zastavilo provoz, ani ho omezilo. Vime,ze to neni realne. Spis si myslime, ze pokud nekdo jako komercni subjekt vydelava na omezeni prav ostatnich, aniz ny byl nucen tento vztah nejak narovnat, je to spatne. Samozrejme ze zaklad je v pravnich normach a principech, ktere jednak u nas chybi a druhak se tezko prosazuji - viz dnesni zamitnuti uprav EIA ve vlade.
Pokud me chcete soudit a kritizovat, pak za to co jsem udelal, nebo delam. Ne za to, ze nemam nazor shodny se zdejsi vetsinou. A uz vubec se neslusi dospelym lidem si za to nadavat.
Jeste jednou opakuji, ac jsem aktivne snazil upravit podminky vyrovnani LKPR s okolnimi obyvateli, tenhle boj s vetrnymi mlyny jsem jiz vzdal. To nic nemeni na tom, ze pokud nekam letim a studuju si AIP tak si vzdycky prectu i noise abatement proc.
Nastesti ve virtualnim letani nemam moralni dilema o tom, koho vlastne obtezuji kdyz zprasim priblizeni. A neptejte se, jaky hluk zpusobim kdyz si pristanu na zahradce.
Toz: Make peace, not war!
L. |
| |
|