|  | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 18. 2. 2009 / 19:43 | |
|  | klidně se zařadím mezi blbouny, ale s tvojí argumentací se ztotožnit nemohu.
Jsem sice pilot, ale ne profesionál, takže jako pilot mluvit nebudu.
Ale jsem doktor - a jako primář zodpovědný za tým odborníků řeším takové menší či větší konflikty s konkrétními lidmi denně. S příbuznými a známými pacientů, podnikateli, náměstky - a milionem dalších, kteří pod korouhví "doktor není Bůh a my platíme daně, takže na to máme právo!" - a s představou, že doktor vymění prokouřený plíce jako propálenej vejfuk, se dožadujou toho či onoho.
Takže ano, stěžovat si může kdokoliv na cokoliv. Ano, jsou stížnosti, které jsou zjevně oprávněné - a ku prospěchu věci.
No a pak jsou ti další, kteří si nedají nic vysvětlit a prostě si s hrdým čelem stěžují na kraviny - a jen dají vydělat byrokratům. To byl smysl mé poznámky o kurvách, které vědí prd (!) co se v kokpitu děje, ale podle zahučení motorů (které jim možná zachránilo život) váhají, zda by náhodou toho kašpárka v kokpitu neměli nechat prověřit, jestli třeba v té 35. minutě nepřidal nad Horoměřicemi plyn o 15% nad nominál, protože to by pak té uklízečce mohl vypadnout hadr z ruky a co pak s takovým pilotem, než ho prohnat přes 3 vyšetřovací komise, zastavit lítání, strhnout prémie a ukousnout mu křidýlka ze saka.
A to co psal AJS nebylo, že nějaký Pan Pilot lítá moc na AP a protože mu to nejde, tak by se mu měly přistřihnout křídla. To bylo o tom, jak je to složitej problém. Že jsou tam ty i ony aspekty - a že zjednodušení může vést ke zcela špatnému závěru.
A jestli to nechápeš, tak jsi prostě debil (bačkoráři prominou) |
| |
|