|  | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 19. 2. 2009 / 20:52 | |
|  | Ahoj, diky moc za obsirne vysvetleni, takovehle uz skoro clanky by chtelo hazet z fora nekam jinam, je skoda ze casem zapadnou hluboko do fora.
Se vsim plne souhlasim, krasne a detailne vysvetleno. Krome posledniho bodu. Ac jsem pasazer a letam celkem casto nemyslim si, ze pokud par "postizenych" zacne letat mene a mit mensi pozadavky na dopravce tak ryba prestane smrdet. Nemuzu se prece divit, ze tem ostatnim "nepostizenym" ryba nesmrdi 
Jsem presvedcen, ze by mely existovat regulacni mechanismy, ktere proste pripadne spicky omezi, rozmelni v case. Pokud plynou jista omezeni pro provoz letiste z duvodu dodrzeni bezpecnostnich minim, nevidim duvod, proc by nemohla platit omezeni dana hlukovymi limity. Bohuzel tady jinou cestu nez restriktivni na zaklade nejakych "zelenych" zakonu nevidim. Pokud jsou dnes ale omezeni takova, ze ani pri spickach se je nepodari naplnit tak je cosi spatne.
Totez plati pro dalsi rozsirovani letiste. Vzhledem k tomu, ze v TMA Praha jsou jeste napriklad i Vodochody, dokazu si klidne predstavit rozlozeni zateze mezi obe letiste, misto jednostraneho zvysovani zateze na LKPR. Problem samozrejme vidim v tom, ze jsou to dva komercni subjekty, takze pripadne omezeni by opet muselo prijit ze strany regulacniho subjektu - MZP typicky.
S pozdravem
Litin O've Weedle
aktualne 13NM od LEMD |
| |
|