|  | Prý měla zapnutého autopilota,když už měl být vypnutý??? 18. 2. 2009 / 15:56 | |
|  | Takze to nemam resit po letu? Jasne, takze redeji behem nej ze jo... )) A to si mas takhle zajit behem letu za pilotem a zeptat se, kapco, procpak vam to tak rve? Ze vy po dlouhe dobe cvicite app na ruku a nejak vam to nejde. Musite taky myslet na ty lidi tam dole, vite? 
Dobra uvaha. Jinak mezi nami, nevidim duvod, proc si na pripadne nedodrzeni hlukovych limitu nestezovat. Pokud je to ospravedlnitelne, jako treba z duvodu bezpecnosti, tak je to snadno opodstatnitelne. Jestli za to muze PF, tak jednoznacne ma nasledovat nejake reseni. Napriklad prezkouseni na simu, zda dane situace opravdu zvlada.
Jestli ti to nedocvaklo, pokud to napriklad bylo (kdo dneska vi, ze jo) tak jak psal Scandall, tak pan pilot letel treba po roce poprve bez AP a moc mu to neslo. Co kdyby pak skutecne doslo k vypadku AP v nejakych obtiznych podminkach? Ano je to cista spekulace, ale i to se stava. (uz se stalo, ze na Acku ztratili synchro inerce na vsech ADIRU)
Problem je v tom, ze piloti ani doktori nejsou modly. To je pozustatek dob davno minulych. Za sve profesni jednani nesou plnou odpovednost, vetsinou mnohem vetsi nez mi ostatni v sve praci. Jejich ohodnoceni tomu pak odpovida, nebo alespon by melo. (Pokud se nekomu jeho ohodnoceni nelibi muze uz dneska pracovat/operovat/litat kde chce a kde ho budou chtit)
Tj. opravnena kritika jejich prace muze prijit klidne i od uklizecky, ktera bydli v Horomericich, stejne jako od nejakeho spratka co s nim momentalne leti.
Chapu, ze to tady asi nebude prilis popularni myslenka, ale zkus predlozit konkretni argumenty a ne jen urazky, ty umi napsat kazdy blboun a mezi ty se pocitat nechces ne? 
|
| |
|