Ale jo, bizjety jsou super, ale nesměli by se v tom vozit cesťáci. Třeba takovej Falcon 20 pro FedEx - mňam, to by byla lahůdka na začátku letcovy kariéry
Bizjety, to byla rozhodně nejzajímavější část mé letecké profesní dráhy, s tím se žádný Boeing či podobná potvora prostě nemůže vyrovnat, ať si říká kdo chce co chce. Jenže jsem rád, že to mám za sebou a znova už bych do toho nešel. Lítání je super, kontakt letce s letadlem je asi tak 10x silnější a bližší než u linek, měl jsem rád práci kolem toho, zakrytovat, odkrytovat, servis, handling, co si člověk mimo bázi neudělal či nezařídil, neměl. To bylo plus. Ale: získal jsem alergii na mobilní telefon, po nějakém čase se mi při zvonění telefonu kousala pumpa a nálada snižovala o 77,6%, začal jsem zjišťovat, že prostě nejsem slachovací a některé věci od klientů mi fakt začaly vadit... jó lítat takhle 200-300h v roce, to je jiná, ale idylka skončí přesně v momentě, když se to rozjede přes 400h ročně. A my lítali až 600...
Je ale fakt, že první rok jsem měl růžové brýle a tohle jsem neviděl či nechtěl vidět, a chrochtal jsem si blahem. Připouštím také, že jsou firmy, kde tohle funguje na lepší bázi a moment "vyhoření" přijde později, nebo taky vůbec. A taky hodně záleží na tom, jak moc jsi splachovací a ohebnej. A to nemyslím ve špatném slova smyslu. Anebo jak moc jsi "customer oriented", někomu právě tohle patlání se se smetánkou vyhovuje
Vyzkoušel jsem si aerotaxi, cargo, "vlajkového" dopravce, regionálku, bizjet a charterovku, takže kromě čistokrevných dálkovek všechno, a naprosto nejlepší kombinace mezi pestrostí a stabilitou jsou fakt charterovky. U toho se budu snažit zůstat. Takže nezavírej dveře ani před "ničím větším, než bizjetama" a rozšiř si wishlist  |
|