Je to tak, to "mezi" je přesmě o tom, aby třeba C-182 letící IFR mohla zcela regulérně udělat přiblížení třeba v Příbrami nebo kdekoliv, kde bude RNAV přiblížení, pro tenhle účel velice vhodné. Nejde ani tak o traťové létání v G, to si každý rád odpustí, ale o odlet, stoupání a nebo naopak klesání a přiblížení. Ono to má totiž úskali. Když to nejde legálně, lidi si pomáhají jinak. Jenže je to partyzánština která už nemá žádná pravidla.
To zajištění rozstupů je zařízeno úplně stejně, jako když s tryskáčem letíme nad některými oblastmi Afriky, třeba Somálsko má G až do vesmíru, přitom tam není úplně malý provoz. Position reporty a zvýšená obezřetnost. Nebo Mexiko pod FL200, to je nemlich to samé.
Třeba je to krásně vidět při létání v USA, úsporná, přitom účinná komunikace včetně vysílání naslepo, žádné roztřesené "Otttttto kkkkarrrrel undatra undatra 45, je to ultralehký Karkulín Mk.III z Byšice, na trati x-y-z a dále a-b-c , naše poloha je Dolní Lhota výška asi 300m a rádi bychom pokud to provoz dovolí pokračovali jižně vašeho letiště kolem té křizovatky s dubem ke koupališti, tam bychom si udělali třitašedesátku a pak pokračovali kolem komína". A v ještě horším případě ticho po partyzánsku.
Jde to, ale bohužel už vím, že ne u nás |
|