Je to trosku slozitejsi .. pro Tebe je rozhodujici hodnota DA a MDA
DA - decision altitude - je pri presnych priblizenich (ILS s glide path). provadis normalni ILS priblizeni a pokud ve vysce, ktera je uvedena jako DA nemas vizualni kontakt s drahou, provedes proceduru nezdareneho priblizeni (v pripade ILS LKTB 28 se jedná o 971ft).
V pripade ze provadis nepresne priblizeni (tam se radi i pokud je v ILS funkcni pouze LOC), tak se Te tyka hodnota MDA. Funguje trosku jinak - provadis nejake priblizeni, klesas (napr. podle tabulky v pripade nejakym xxx DME priblizeni). po dosazeni vysky, ktera je uvedena jako MDA jiz NESMIS klesat, ale muzes pokracovat v letu na teto vysce a to bud do doby nez zahlednes drahu (pak pokracujes vizualne na drahu) a nebo dokud nedosahnes MAPt (a provedes nezdarene priblizeni) - samozrejme, ridis se tim, co nastane drive. a pro VOR DME 28 LKTB je MDA 1070 ft |
|