Cast vety "...nebude garantovana kvalita"... hovori za vse. Ja uz sem na rizeni zcela rezignoval, protoze se nehodlam nechat buzerovat za kazdou chybu, ale z pohledu pilota je pro mne dulezitejsi, aby na te vezi "nekdo" byl i za cenu toho, ze nebude dodrzovat posledni AIP, ale zajisti, ze na draze nebude nejakej startujici silenec, zatimco budu pristavat a pak mne odnaviguje na stojanku, pripadne, ze mi da vektor na ILS. To je pro mne osobne daleko dulezitejsi, protoze ja se virtualnim letanim predevsim bavim a "zrani predpisu" s radosti prenecham nekomu jinemu, nejlepe do realu.
Tem tvym statistikam prilis nerozumim. Ono totiz nejde predevsim o vecerni spicky, ale o pokryti prave mimo tyhle spicky. Mozna by i pomohlo nejak vice zahybat s casem pro omezeni. Napriklad mimo spicku to vyrazneji uvolnit apod.
Nicmene tato debata se rozebehla kvuli follow me autu a v tomto pripade proste z meho pohledu omezeni C1+ nema absolutne smysl. |
|