Tim, ze nemas C1 jsem chtel rict hlavne to, ze tvuj argument kdesi jinde v tomto strome, ze vis, jak ma ATC fungovat (dokonce to vyznelo tak, ze ty to vis nejlip.. ), je naprosto postavenej na hlavu.. Nemas ani paru o tom, co se deje za obrazovkou toho radaru, na kterej se ATC diva, kdyz ti vydava povoleni, kdyz te ma na starosti..
Tim, ze se snazime a nutime ATC k tomu, aby svoji "praci" na siti delali poctive a precizne, se je snazime pritlacit k tomu, aby svou profesionalitou pak nalakali vetsi mnozstvi pilotu. Jako pilota te opravdu nemusi zajimat, jestli ATC dodrzuje posledni predpisy, predavaci dohody apod., ale toho ATC, co sedi na sousednim sektoru to zajima.. Jenze o tom ty nic nevis.. evidentne.
Vedu z toho nedelame.. Snazime se najit kompromis, aby byli spokojeni vsichni ve vztazich: ATC vs. piloti, ATC vs. ATC a pilot vs. pilot.
Ohledne vstricnosti si myslim, ze zrovna u tebe se tomu tvrzeni neda verit..
Nevim, kdo ma problem s prijimanim kritiky, ale rekl bych, ze i ty ses zarnej priklad toho, jak nekdo naprosto bez premejsleni dokaze smest padne argumenty (Markyho a Davida) ze stolu.. Jen tak dal, chlape..!
Hele, nechci ti nejak kazit naladu, ale zalovat maji ve zvyku male deti a pomlouvat, stary baby... tak nevim, kam tou posledni vetou smerujes.. |
|