Ze sis nasel v me odpovedi naprosto nesmyslne to, ze snad vim nejlip, jak maji fungovat ATC, to mne mrzi, ale je to ciste a jenom tvuj problem. Nic takoveho si nemyslim a byl bych idiot, kdybych si to myslel. Ale osobne mne urazi, kdyz mi nekdo rekne, ze "nemam ani paru o tom, co se deje za obrazovkou toho radaru". Ano, nemam sice C1 (uzasny, jak se nekteri lide ohaneji frckama), ale i presto vim, co se za tim radarem deje. A znovu te chci pozadat, aby sis odpustil ta osobni invektiva.
A jenom poznamka na konec. Pokud si myslis, ze "tlacenim na ATC" a dalsim priblizovanim se realite nalakas dalsi piloty, tak je to jenom dukaz naprosteho nepochopeni soucasneho stavu. Ony jsou to totiz pojene nadoby... ATC a piloty... piloti a ATC. Problem je ale v tom, ze zatimco na ATC se (alespon v CR) vyvijeji stale prisnejsi naroky a je (dle tveho tvrzeni) vseobecna snaha o jejich stale vetsi profesionalitu, tak v pripade piloty zadny takovy bic neexistuje. Co z toho prameni? Prameni z toho to, ze "nuzky" mezi mnozstvim znalosti (nebo spis pristupem k virtualnimu letani) pilotu a ATC se budou dale rozvirat a bude stale casteji dochazet k nedorozumenim, kdy sice ATC bude postupovat presne podle predpisu, ale pilot absolutne nebude chapat co se deje, protoze nekde v Nemecku nebo Holandsku nebo Italii se s nicim tak do detailu propracovanym nesetka. Bude tak dochazet k tomu, ze u nas budou litat jenom nasi piloti a to jeste jenom nekteri. Anebo bude dochazet k tomu, ze ATC budou cim dal, tim vice rozladeni z toho, ze "jsou piloti ignoranti". To je hlavni vec, pred kterou varuju a mam pocit, ze to stale nikdo nechape a ani chapat nechce.
Nicmene klidne mne opet oznac za burice, idiota a ignoranta. Jiste se ti ulevi a udela ti to dobre. |
|