Navazuju sice na Lukáše, nicméně je to reakce na celej tenhle strom. Pokud mám sdělit svůj náhled na věc, tak mi nepříde omezení C1 jako žádná překážka. Pokud chci v reálu řídit auto, musim si udělat řidičák. To, že řídim už od patnácti doma za chalupou, nebo že v Americe se smí řídit od 17 je sice hezký, ale do autoškoly stejně musim, i kdybych byl juniorskej mistr v rally crosu. Tákže když chci řídit folow me, tak si prostě udělám C1, čím prokážu, že sem toho schopen, a mužu si jezdit do aleluja. No a že se mi nechce dělat C1? No tak mi to za a) za to nestojí a nemám si na co stěžovat, nebo na to nemám a sem línej se učit => opět moje chyba.
Co se týče pokrytí LKAA tak tam nevidim problém v omezeních ale v personálnim zastoupení a koordinaci s pilotama. Čili sem pilot, chci si pokecat, du tam kde je řídící, a kdo řiká, že se musim držet český kotliny. Sem začínajíci ATC a je čas kdy sou pro mě velký letiště pasé, tak si sednu na nejbližší AFIS a on se ten provoz taky časem sleze.
Nevstahuje se k osobám v tomto stromě, jedná se o můj osobní přístup k dané problematice.
Letu zdar, virtuálnímu zvláště! |
|