Vidis a to je prave klasickej dukaz toho tragicky pomyleneho smysleni, ktere ATC a staff maji. Proc bych mel mit proboha C1, abych mohl posoudit kvalitu ATC? Kdo jinej by mel posuzovat uroven a profesionalitu, kdyz ne pilot? ARAIG, ne? V realu jsou tady ATC prece pro piloty a ne obracene. Takze je dulezite, aby mel pilot pocit, ze se o nej nekdo v tom vzduchu postara. A uprimne receno... jako pilota mne absolutne nezajima, jestli ten ATC dodrzuje nejaka posledni interni doporuceni toho ktereho letiste nebo jestli mne podle nejakeho realneho predpisu preda o kus driv nebo pozdeji atd. atd. Dulezite je pro mne, aby mne bezpecne a srozumitelne navedl k cily. To je vsechno. Netreba z toho delat vedu (alespon v pripade virtualniho letani).
Vstricnost ATC vuci pilotum dokazu posoudit zcela urcite, protoze nejsem takovej egoista, abych pripominky vuci staffu promital do sveho vztahu k ATC obecne. Ze nekoho kritizuju jeste neznamena, ze si o nem myslim, ze je (s prominutim) curak.
Jinak ti dekuju, ze jsi mne tak pekne ukazal, jakej jsem nymand jako ATC a ze jsi mi vlastne pekne napsal, at drzim hubu a drzim se kniplu... Diky... klasicka ukazka pristupu k jakekoliv kritice. Jen tak dal hosi!
A pokud budes i nadale pokracovat v tomhle tonu, opravdu mne naseres a zacnu vazne IVAO CZ delat "spravnou" reklamu. |
|