Jako pilot můžeš posoudit toto (konkrétně teda ty):
počet řídících nad ČR a pokrytí stanovišť - ano
profesionalitu ATC - ne, resp. do úrovně GND, protože C1 nemáš tudíž nemůžeš posoudit, jestli někdo na TWR umí, nebo neumí..
vstřícnost ATC vůči pilotům - ne, vzhledem k tvému silně zaujatému pohledu na kohokoliv ze staffu
Jestli se ti omezení na FM zdá nesmyslné, obrať se laskavě na HQ, tam si stěžuj, CZ-staff s tím nemá nic společného, obávám se, že v případném národním hlasování by ses divil, kolik lidí by hlasovalo pro zachování současného omezení.. Možná proti by bylo pár teenagerů, kteří by ucítili šanci dělat "bordel" a ty.. smutná to skupinka..
Obsazení stanovišť oproti některým zemím Evropy je dost malé, nehledě na fakt, že mnoho zemí Evropy má o x % víc obyvatel, než my, čímž narůstá i teoretický počet ATC.
Ocenit nároky na ATC opravdu nedokážeš, neb si žádnou praktickou zkoušku nedělal, nemáš ani ponětí o tom, co se po ATC chce..
To, že tepeš neustále do CZ staffu i ve věcech, s kterými nemá CZ staff nic společného svědčí o tom, že nemáš ani ponětí o čem mluvíš a jak už tu bylo několikrát napsáno.. máš možnost volby.. Nikdo tě nenutí létat v CZ, nikdo tě nenutí dodžovat to, co CZ staff stanovil (k tvému překvapení, je to zejména proto, aby se zvedala úroveň ATC, což ty, jak jsem psal, nedokážeš posoudit), protože můžeš lítat jinde a taky můžeš jít na jinou síť.. |
|