Neda mi to, ale taky musim vyjadrit svuj nazor. Uprimne receno mi to prijde tak trochu pritazene za vlasy. Nikterak se tu neoborim proti staffu. Musim zde souhlasit s tim, ze jako ridici letoveho provozu by si mel mit alespon S3, pro regionalni letiste. Uprimne receno LOAS jsou docela prakticka vec. protoze kdyz ti nekdo predava treba na LKTB z Rakouska provoz, tak vis kde ho hledat a nemusis porad resit jak vysoko ten provoz je. Za dalsi byh rekl, ze docela chapu C1 na LKPR, i kdyz zalezi jak kdy, protoze kdyz by byl nekdo treba na APP pozici, tak tam uz se musi umet ohanet aby vubec provoz uridil, protoze tam neni mozne neco dohledavat v navodech, tam uz clovek musi UMET. Problem je zde ale v tom, ze treba kdyz bych tam chtel jit. Treba s S3 co mam, tak nemuzu, byt jsou na LKPR pouze 4 letadla, kterym jsem schopen zabezpecit sluzbu. Ale resit kolik je na letist letadlel je dosti problematicke, zvlast pro system. Takze s tim omezenim na pozici ridiciho docela souhlasim. Nechapu vsak omezeni na Follow Me C1. Kdyz si to vemete, tak vlasten kdyz priletite jako pilot na LKPR, tak muzete mit hodnost klidne i nizsi a za rizeni LKPR_TWR se musite dostat na stojanku sami. A stejne budete mit k dispozici letistni mapu. Pak ale nechapu, proc musite mit na pozici FM hodnost C1. Staci kdyz si pred vlastnim provedenim fce. FM nastuduje tu mapu a pak v podstate dela to same, co by delal jako pilot s touto hodnosti. To narizeni C1 je trochu moc pritazene. Jestli se nepletu tak uz na S3 se musela delat zakladni teoreticka zkouska a ta by stacit mela. Nebo udelat nejaky dalsi rychlotest, pro dotycneho. Ale C1 bych rekl rozhodne NE. |
|