| | Letadlo směřující z Německa se nehlásilo, armáda vyslala gripeny 27. 9. 2013 / 18:49 | |
| | Promiň, ale to je dost blabol...
Je toho moc, s čím se dá dost dobře polemizovat, vyberu jen pár drobnůstek.
Přimlouval bych se za méně ostrý odsudek pilota, dokud není venku ofiko zpráva. Já tu story slyšel trochu jinak - ale nedá se o tom psát, protože to není oficiální. Nicméně to, že by si pilot Cirruse nevšiml dvou Eurofighterů (potažmo Gripenů) za prdelí - tomu ani sám nevěříš, ne?
Pokud podle tebe armáda prokázala nějakou schopnost něčeho - a přitom jim pilot ignorant letěl dál, i když ho Eurofightery - a pak Gripeny chtěly uzemnit - a on si doletěl do své destinace, jakoby se nechumelilo, gripáče mu zamávaly a ahoj (to z tvého povídání vyplývá), tak tomu taky nevěříš, ne? Pokud by pilot měl být uzemněn, byl by uzemněn (není přece jen sestřel a taran). A pokud uzemněn být neměl - a byl jen doveden do nějaké destinace - tak to možná bylo trochu jinak, ne?
A zase - z čeho soudíš, že je to pilot hazardér? Víš o jakou chybu šlo? Jestli měl vypadlý kablík od sluchátek - nebo poruchu na avionice - jakou a proč? Jestli byla závada odhalitelná předletovou prohlídkou a šlo o šlendrián - anebo šlo o technickou závadu a prostě smůlu jako hrom? Co to má co společného s "pány piloty" a dodržováním pravidel ??
Jak můžeš tvrdit, že tenhle pilot byl blbeček, který se do svých nesnází dostal svou hloupostí nebo bezohledností? Co to má společného s raftováním při povodních? A jak bys pro změnu zhodnotil raftování na WW5-WW6 - zdá se ti to být větší nebo menší hazard, než raftování při povodni? A přitom to lidi taky dělaj…
Tož tak, vypadá to, jako bys měl za sebou hodně špatnej den (nebo noc).... |
| |
|