|  | Letadlo směřující z Německa se nehlásilo, armáda vyslala gripeny 1. 10. 2013 / 10:09 | |
|  | Nojo, chlapce, do Varu na MSA muzu taky, ale ty to od toho monitoru poznas, ze letim pristavat ve Varech? Nebo na me nechas ty gripeny strilet, protoze letim nad mesto trefit nejakej barak? Nezlob se na me, ale evidentne nemas o tom co se deje v kokpitu nejmensi sajn. Machrujes tady, ze ty nejlip znas vojensky postupy a postupy ATC a at te nikdo nepoucuje. Zaroven, kdyz ti tady jako piloti piseme, ze z pohledu civilniho pilota jsi naprosto mimo misu-tak ted ti uz musim jen rict jedno-nemotej se do toho, protoze tomu naprosto nerozumis. A pro tvou informaci-ja poletim na OKL(nebo na zarizeni meho zalozniho letiste uvedene ve FPL) ne proto, abych to nekomu ulehcoval, ale proto, abych s tim kramem bezpecne pristal, neohrozil sebe, jina letadla a nikoho na zemi. Dam cas ATC rozehnat ostatni letadla, (holt kdyz bude silny provoz, neda se nic delat-v tenhle okamzik jsem letadlo v nouzi a hotovo) a sedam na jednu z ILS vybavenych drah. To co pises o sedani do pole je ta nejvetsi zhovadilost jaka by te mohla napadnout. Za prve-cirrus neni zrovna letadylko k sedani na neupravenou travnatou plochu, takze s nejvetsi pravdepodobnosti bys to rozlamal. Za druhe, kdyz jsi za IMC tak tezko budes hledat pole. Za treti, podle predpisu se za VMC pise na nejblizsim letisti-o polich tam nic neni-kdo te tam kdy najde, kdyz to poseres a zustanes treba viset v eru? Evidente jsi jedinej, kdo celou situaci nafoukl do obrich rozmeru diky tvymu presvedceni, ze piloti jsou diletanti co nevedi co delaj-ale jednoduse nemas pravdu. |
| |
|