| | Letadlo směřující z Německa se nehlásilo, armáda vyslala gripeny 29. 9. 2013 / 22:26 | |
| | Mě by zajímala jedna věc... vycházím z toho, že mu po cestě kleklo rádio i odpovídač... to on se nedoví, ale samozřejmě na to přišli řídící. Protože nekomunikoval (a zmizel jim, a nejspíš (pokud vůbec) měli jen odraz na primáru), tak na něj poslali Luftwaffe.
Ty tady sice furt mektáš pindy o předpisech ... ale když se vedle mě objeví luftwaffe a signalizuje mi, že je mám následovat, tak je budu následovat. A rozhodně nebudu dělat to, že budu jejich snažení ignorovat, a Eurofighter neEurofigter si přistanu někde do pole.
A tak se Tě , ve vší úctě ptám, na pár věcí:
1) proč toho maníka v Cirrusu na nejbližší letiště neodvedli už ty eurofajtry? Nebylo to nejspíš proto, že někdo, kdo o tom ví o něco málo víc , než ty, došel k závěru, že v zájmu zachování bezpečnosti provozu bude lepší ho dostat k hranicím, tam předat gripenům, a dopravit do Kladna?
2) Pokud jsou Němci pitomci, proč totéž neudělali češi v gripenech a neodvedli ho třeba do Karlových Varů, či na jiné vhodné letiště po cestě? Proč ho tahali až do Kladna? Pokud to byl takový problém, jak tu prezentuješ, tak by to přece dávno udělali ...
3) Předpokládejme, že i čeští letci jsou pitomci, a dělají to blbě. Prozraď mi, jak v souladu s předpisy mám , pokud mi Eurofajter/Gripen sděluje, že ho mám následovat (jakým způsobem se tak činí dozajista víš), tuto signalizaci zignorovat, a letět si na nějaké letiště, které je blíž? Já to nevím .. já kdybych vedle sebe viděl stíhačku signalující, abych ho následoval, tak ho budu následovat.
Odpověz mi na tyto tři body. A to ne nějakými pindy, ale chci konkrétní odpovědi na tři zcela konkértní otázky.
Zatím se tu projevuješ jen jako plácal, který je dost mimo realitu. |
| |
|