| | Letadlo směřující z Německa se nehlásilo, armáda vyslala gripeny 20. 10. 2013 / 17:08 | |
| | Ježiš, ty jsi kokot!
Ad 1) Jakou má vypovídací hodnotu tvé (desáté) sdělení, že gripeny NEMOHLY letadlo někam odvést protože k tomu NEDOSTALY rozkaz - když jsem ti tu nejmíň třikrát psal a ocitoval, že výrazem "gripeny" tu všichni (kromě tebe) myslí celý systém PVO (nebo jak se ta složka dneska jmenuje). Tedy včetně velitele letectva, generáního štábu, ministra obrany, jeho sekretářky, vedoucí jeho kanceláře a prezidenta republiky, pokud zrovna nemá chřipku !! Otázkou "proč hoi gripeny někam neodvedly" je míněno "proč tedy asi zodpovědný velitel, ten nejzodpovědnějšeí nedal rozkaz, aby byl dán rozkaz, aby gripeny dostaly rozkaz - toho s tím letadlem někam navést" - jsi jediný, kdo tohle nechápe !!!
Přitom že by to bylo řešení rozumné, do kterého se jen vojákům z nějakého důvodu nechtělo (ač k tomu byli vyzváni civilníémi složkami) - jsi tady přiznal i sám. Jen donekonečna trváš na tom, že by o to musel požádat pilot - ale zda a jaká byla signalizace mezi stíhači a pilotem - nevíš ani ty sám !! Jenom si vymýšlíš, nic víc. Přitom by to bylo tak snadné - počkat na záverečnou zprávu...
A prosím, abych to pochopil, napiš mi ještě aspoň jednou, že "gripeny ho NEMOHLY odvést, protože k rtomu nedostaly rozkaz". To je fakt vysvětlení, které člověku pomůže z místa !!
Ad 2 - nikde ale nebylo řeřeno, že tomu tak bylo. Že by třeba piloti gripenů hlásili - "letíme nad oblačností 3/8 s dohledem země" - to by bylo dost zřejmé, že se z IFR může stát VFR. Ale o tom podrobné informace nemáš, zase si jen vymýšlíš.
A že to je podstaný rozdíl (jak se z IFR nad Kladnem stává VFR) jsem já psal už kdesi na začátku této diskuse, ale takové drobnosti ti v paměti neutkvívají. Odkaz na můj příspěvek ti už hledat nebudu, najdi di ho sám. A profesionalitu do toho necpi, jen dáváš najevo, jaký jsi v oboru "profesionál" ty, bohužel.
Ad 3) a teď si ale dej tu práci - a najdi mi můj příspěvek, kde píšu, že "...pilot v plně nefunkčním letadle o to požádat měl a ty tvrdíš, že ne." Hledej, hledej, kde tohle tvrdím - takovéhle lži a výmysly místo faktických argumentů, to uže je fakt na ýbršvunk. NA celý případ mám svůj specifdický názor, který jsem - čehož ty sis absolutně neráčil všimnout - nikde nepsal. A stejně tak jsem pilota nikde neobhajoval, nezastával a neglorifikuji jej (!!) - to všechno jsou jen výmysly tvých komplexů. No tak - hledej, šmudlo!
4) bez komentáře. Kdo tu mapu měl vruce, ví svý.
5) pokud na psaní na mapu "jsou postupy a výcvik" - tak mi, prosím, na férovku napiš, kde se to dá najít - a nastudovat. Protože pokud to někde je, je to věc užitečná, potřebná - a je dobré se s ní seznámit. NELZE ale vinit kohokoliv v civilním provozu, že neumí, nemá nacvičené a nepoužil postupy, o kterých se v armádě diskutuje, cvičí se - ale nebyly zveřejněny v žádném oběžníku, NOTAMU, zákoně, předpisu - a do civilu se s nimi nepočítá (!!!) Takže zase laskavě - napiš odkaz. S těmi helmičkami jsi z toho vycouval - a je to stejný problém. Pokud si zas jen nevymýšlíš - teda pokud nelžeš, je to přece tak snadné, v době internetu. A pokud lžeš, tak si zasloužíš pár pohlavků.
ad 6) Snad jen, že "To chce klid" Haškův Švejk také nikdy z úst nevypustil - ale kdybych používal tvou logiku, tak protože je to u postavičky Švejka v každé druhé pivnici, tak to platí. To už tady taky bylo - Hyka Hýká, Hyka je osel. Pořád trvám na tom, že Haškův Švejk tu tvoji hlášku nikdy z úst nevypustil - dokaž mi, že nemám pravdu.
A v tomhle můžeš hledat rozdíl mezi patlalem a profesionálem.
|
| |
|