| | Letadlo směřující z Německa se nehlásilo, armáda vyslala gripeny 27. 9. 2013 / 23:16 | |
| | Proč by to tak mělo být?
Nechci nic jiného než, aby nebe nad mojí hlavou a tvojí hlavou a hlavou tvých rodičů, dětí, nebo jiných tvých blízkých i cizích lidí nebrázdili ignoranti, abysme všichni byli v bezpečí. Aby lidé, kteří usedají do kokpitů letadel, ti kteří mají u obecné veřejnosti punc profíků, těmi profíky skutečně byli. Jak píšu, dnes má každý jen svá práva, ale k povinnostem se už nikdo nehlásí. Pokud někdo takto závažným způsobem poruší pravidla, musí, podle mě, následovat trest. Pokud jde o mě, uvítám, když ubyde pilotů, kteří se neřídí předpisy. Aspoň zbyde více míst pro ty, kteří chtějí létat tak jak se má. Na tomto fóru bych čekal, že jeho členové budo vědět líp než široká veřejnost, že dějiny letectví jsou psané krví, že v letectví neplatí, fukce, bohatství, hodnosti, aerodynamika je neúprosná, letadlo nerozlišuje podle zadku, proto jsou v letectví tak přísná pravidla, chrání posádky letadel, stejně jako cestující i lidi na zemi pod nimi.
Abych uklidnil vaše rozbouřené hormony, uvedu jen, že jsem sice zrovna nebyl v práci, ale jinak patřím k těm nemnoha, kteří stojí na té druhé straně a hlídají bezpečnpst vzdušného prostoru naší země a ujišťuji vás, že mám informace o tom jak to vypadalo z našeho úhlu pohledu velmi podrobné. Takže milý Tonde drž držku sám, ale nefackuj se, dej si rovnou pěstí.
1. Pokud vím, postup při ztátě spojení je buď přistát na nejbližším vhodném letišti, nebo pokračovat po trati letového pánu na letiště určení (proti tomu nelze nic říct - na to má pilot podle předpisu právo)
2. Pokud mu zároveň nefungoval odpovídač při letu IFR, měl okamžitě přistát.
3. Pokud, jak tu někdo píše, letadlo mělo závažné technické problémy, neměl se pilot vůbec rozmýšlet a opět okamžitě přistát. Rozhodl se ŠPATNĚ (opět jeden z těch, který přecenil své síly, podcenil okolnosti, ignoroval předpisy a hazardoval s bezpečností - to může udělat jen hlupák, ignorant, nebo beohledný hajzl) a způsobil to co způsobil a musí za své rozhonutí nést následky.
4. Pokud vidím vedle sebe dvě stíhačky, tak se na mě asi nepřiletěly doprovázet jen tak, a existují vizuální signály, kterými se dá domluvit a sdělit jejich pilotům, že mám problémy a svoje úmysly. To se taky nestalo.
5. Letadlo směrovalo směrem na Prahu, bez známých příčin a nedá se poznat, jestli za jeho řízením sedí obyčejný idiot, nebo idiot terorista, který to chce napálit do nějakýho baráku, na Václavák nebo jinam, kde můžou umřít stovky lidí. Hotovostníci ho doprovázeli a pokud by to bylo potřeba, nemějte péči, došlo by i na zbraně (čímž neříkám, že bysme ho rovnou sesmažili) Kumo, a ujišťuju tě že jsem měl docela hezkej den i noc.
|
| |
|