|  | Letadlo směřující z Německa se nehlásilo, armáda vyslala gripeny 20. 10. 2013 / 23:40 | |
|  | Ale já už jsem ti postup s klesáním (proč a kdy klesat) popsal dříve. Z dostupných informací je tedy zřejmé, že vše co udělal je konzistentní s postupem pro ztrátu spojení - nic neporušil. Dovedeš si představit, že počasí se po trati mění? Často dost razantně. Jsi si jist, že to nebyl tento případ? Jsi si jist, že pokud se zrovna nacházíš ve VMC podmínkách, nemohla by nastat situace, že bys do toho mraku zase vlítnul při pokusu o let na nejbližší letiště? Co by se potom dělo? Mimo trať a třeba už pod minimální bezpečnou výškou? jsi si jist, že to nemohl být tento případ? Chceš kecat do rozhodnutí velitele letadla, kdyžs v tom éru vůbec neseděl?
Co se toho radionavigačního zařízení týká - seš mi schopen říct, nad jakým zařízením bys vyčkával u letiště VFR?
A teď se tě zeptám - jaký je rozdíl mezi prací pilota a druhého pilota? To by mě zajímalo, když jsou si ta povolání tak blízká. Nicméně já si vážím těch kluků, kteří nás řídí(kromě takových jako ty), ale ještě víc si vážím kluků, co nám ty éra dávaj do kupy-ti jsou pro tebe taky zjevně jen póvl, co nemá právo se vyjádřit že? Trvám na tom, že tvoje arogantní ego ti nedovoluje práci pilota a pravděpodobně ani žádnou jinou pochopit a respektovat a to úzce souvisí s tím co o tý který práci víš a jsi schopen vstřebat. |
| |
|